Klappat och klart


Gammal bild från i somras, jag ser ju alltid muppig ut på bilder. Föredrar helt klart att vara bakom kameran. :P

Jag har inget mera att packa! Allt är nerstoppat i kartonger nu, blev ju en hel del, men avklarat är det. Håller också på att välja ut klänningar att ha med till England, jag har ju ett trettiotal att välja mellan. :) Nej, ni kommer aldrig få sig mig i jeans eller sådana hemska mjukisbyxor, klänningar och kjolar är det som gäller för mig. Klänningar äger, eftersom du inte behöver två plagg, utan bara kan dra på dig det, det är skitsnyggt, du slipper tajt sittande byxor, plus att du kan variera klänningar ut i det oändliga. En kofta och ett par leggings när det är kallt, en snygg håruppsättning till när du är ute eller så har man bara en baddräkt under när du går och badar på sommaren. Mer praktiskt klädesplagg finns faktiskt inte...eller ja, mitt svarta multiplagg som kan bli en tröja, kofta, linne eller poncho beroende på hur du knäpper den kommer ju nära.

Hmm, detta blev snarare ett försvarsinlägg för klänningen som plagg än de jag hade tänkt skriva om. Hehe, ja så kan det gå. :P Men nu ska jag äta pizza. Ha det!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!